Tell me more tell me more...

Ja, lite dåligt har det allt varit med uppdateringen här känner jag. Men så är det väl alltid med bloggar känns det som, man börjar skriva massor sen börjar det avta mer och mer.
Anyway....Har inte varit på vägningen i måndags och tur va la det eftersom lördagen var i slarvets tecken, med dryck och avslutning på mcdonalds. Shit va det va gott med pommes frite! Himmelskt!! Va ju ett tag sen. Men i alla fall va lördagen så jädrans lyckad. Tror alla kan skriva under på det. Så roligt har i alla fall inte jag haft på väääääldigt länge. Tack Alex o Marie!! Super!!

Jaja, idag har jag varit ute och tagit en powerwalk, som vanligt på söndagar. Blev rejält blöt om fötterna, och benen(tack bilistjävel som inte kunde väja pyttelite från en vattenpöl). Imorgon blir det vägning. Spännande, fast det känns inte så bra. Känner inte att jag haft jättekontroll på matintagen denna veckan. Har ju varit på praktik (ska vara i tio veckor) och där äter man med dom, pedagogisk måltid. Då är det svårt att kontrollera vad man stoppar i sig. Men det har gått ganska bra för jag har vräkt i mig grönsaker och minskat på övrig mat istället.

Men nu ska jag ta och sova som jag  borde gjort för länge sen. Alexander har skrikit klockan 2 på natten flera nätter i sträck nu och inte somnat om förens 2-3 timmar senare. Så sömnbrist here I come.

Puss på er!
/Stina

Kommentarer
Postat av: Alex

WOOW.. då kanske jag hr en chans att vinnai dag? Kuligt med powewalk sen ;)

2009-10-05 @ 17:15:07
Postat av: lisa fisa

Känner igen de där med att vara vaken 2-3 timmar på natten. Emma har haft de i ca 2-3 veckor. äntligen gått över nu. för hennes del så kom vi fram till att det var separationsångest... grönsaker e bra!!! :) Kämpa på nu tjejer!!! PÖss pöss

2009-10-05 @ 19:11:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0