Hokus pokus...BORTA!

Jaha, då har man varit på första vägningen igår då och jag fick äran att skriva om detta.
Nu är min 5 kilos dubbelhaka 3 kilo lättare ;) Jajamen, jag hade gått ner 3,2 kg. Och inte nog med detta Alex hade gått ner 1,8. Fan va vi är duktiga!!
Men gud va jag svettades när jag stod där i kön för vägning. Funderade ett tag på att vända och springa därifrån, men kändes så himla skönt när vägningen va över. Jag fick faktiskt en liten guldstjärna i mitt häfte. Fint! Haha.
Den dagen va riktigt lyckad. Fick ju träffa lille Oliver sen också.

Idag hade jag tänkt att gå en powerwalk, men älsklingen slutar inte förän nio så då får det va. Blir en rejäl promenix imorgonkväll istället. Måste få lite muskler också och inte bara hänghud. Räcker lixom med magen som är gravidförstörd. Men vem vet man kanske kan rätta till denna också.

Nej alexandra det är ingen tävling, mest tävling mot sig själv. Men men...lite tävling kanske för att sporra. Så länge jag vinner vill säga ;)

Adjö!

Kommentarer
Postat av: Lisa Fisa

Ni e såååå duktiga mina tjejer!!! Håller stenhårt på er. Kämpa på!!! pöss å kram

2009-09-08 @ 22:03:26
Postat av: Alex

ja den hänger ju inte ner till knäna längre stina... nu e den allt i bröst höjd! Å nästa vecka är den nog helt borta tror jag allt....

2009-09-09 @ 06:38:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0