Jahopp....

va ju som sagt på invägning i måndags! Ville inte riktigt få upp på vågen, visste att jag hade missskött mig och förmodligenhade gått upp en del! Men som tur va så hade jag inte gått upp så mkt.... å allt ja hade gått upp hade jag gått ner i går igen! Så nemas problemas! Gålelr bara att tänka till i helgen med så går det nog bra!
Ingen vägning på måndag! Ska träna boxning med maria då ist!

Känns skönt med träningen! Har börjar komma i gång med den ordentligt och börjar faktist att uppskatta den mycket nu! Skulle vilja komm ai gång och träna tre dagar i veckan och minska på promenaderna ist! Men så gäller det ju att hitta något pass som passar mig. Gör ju något varje kväll på vardagar! ORKA.... men kan ju faktist slänga in ett pass på lördag eller söndag med! Eller så får jag tjata på min kusin Amanda så vi kanske kan gymma nån gång på helgen! JUPPS SÅ FÅR DET BLI!!!

I morgon är det lördag! Då är det frukost på johans som gälelr, sedan en liten sväng på torget hoppas jag å sen så bär d av till stan för shopping och lunch. Efter det så blir det ut till Hyltena och spela Paintball! Å efter det e d bara till att bege sig hem och göra sig iordning för kvällemn.- Sen är det exotisk planka och fest som gäller! Ska bli JÄTTE roligt!!!!
Å så komemr det lite nytt folk med som man inte träffat så mkt! DET ska bli gööööör skööjsigt!!

Jajaja Love yaa babes

XOXOXO
Alex

Kommentarer
Postat av: Emelie Pemelie

Längtar som tusan tills imorgon! Ska bli kanon kul :)

2009-09-25 @ 10:13:38
URL: http://emeliehagstrom.blogg.se/
Postat av: lisa fisa

de tycker jag me :D

2009-09-26 @ 07:52:41
Postat av: Tina

Hoppas ni får de kul! De tror jag, va kul å träffa alla idag! puss

2009-09-26 @ 14:43:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0