NED RÄKNING!!!

Stina oroar sig för sin dubblehaka! Joo jag tror nog allt att den har växt en si så där 5 kg! Den hänger ju ner till knäna! det ser ju alla... Eller?!?!? Jävla noij staina!
Jahopp som sagt! Vägning strax, har knappt kunnat sova i natt för att jag variot orolig för vad vågen ska visa! Tycker ju ändå att jag har gjort som böckerna säger! Jajaja....

SÅÅ..... STINA.. i kväll så ser vi sem som har gått ner mest i vikt på en vecka... inte för att det är en tävling eller så.....eller är det?/// Alex


Kommentarer
Postat av: Mariam

Eftersom ni är sportmänniskor föreslår jag definitivt att det blir en tävling, då det skulle motivera er. :) Lycka till i alla fall, till er båda.

2009-09-07 @ 19:34:15
Postat av: alex

tack gumman!!

2009-09-07 @ 23:40:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0