Neråt

Ja då, neråt går det. Sakta men säkert, men det är la lika bra det för då är det lättare att hålla vikten sen.
Vågen visade igår att jag gått ner 0,8 kg. Man ska gå ner mellan 0,5 och 1 kg i veckan så då va det la bra. Men visst jag blev faktiskt besviken eftersom det gick så in i förra veckan. Haha. Men nu är det ju som det ska och det är ju bra.

Kändes vääääldigt surt utan aleck igår. För det är inte så att man blir mindre nervös av att gå dit själv. men jag tog mig i kragen och gjorde det ändå. Lite stolt över det faktiskt. Brukar vara en fegis, men det va inte så farligt. Bara tråkigt.

Annars ser jag fram emot en kopp varm te med honung för min hals. Ont som in i och mår riktigt illa. Slem slem slem!! Mysigt va? Uscha! Hade tänkt o gå ut och gå en ny runda idag, men skippar det.

Idag har det varit riktigt kämpigt, men stått emot. Idag har vi haft såna riktigt jobbiga lektioner och man har varit döslut i huvudet. Så mina tankar har varit på kladdkaka. haha. Och Mcdonalds hamburgare ett tag också. Men det har faktiskt gått över. Fast nu när jag tänker på det...fan va gott.
Nej det får blir te!!!!!

/stina

Kommentarer
Postat av: Fisa Lisa

BRAVO!!! Å Te e faktiskt riktigt smarrigt :D Jag kan hosta ikapp med dig lite så behöver du inte känna dig så ensam. E du me nästa helg eller??? pöss pöss

2009-09-15 @ 21:57:22
Postat av: Alex

Du är jätte duktig stina!!! Jag hejjar på dig!!!

Loveyaaa

2009-09-16 @ 06:36:56
Postat av: Stina

Självklart lisa är jag med. Hinner hosta färdigt innan det är paintball, då jävlar :D

Alex...VI är BÄST!

2009-09-16 @ 13:40:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0