Onsdag = träning...

Jahopp.... byxorna är ny tvättade igen och sitter alldeles för hårt igen :S
SAtt på ett tråkigt Apt möte i måndags kväll så kunde inte gå å väga mig! Men det kanske va lika bra det! om man tänker på lördagens kräftskiva! PHUUUU..... men det va jätte gott och en kanooon fest! Tack Lisa fisa!

Jahopp... nu börjar alex tappa motivationen! Det går alldeles för sakta detta! Jag vet attdet är bra, men jag vet med att jag tröttnar på allt och bara gör allt halv färdigt! Skulle behöva ta mig ut och gå på tisdagar i tenhult och på måndagar in das big City! Men det är svåårt och det är för jävla tråkigt! Måste verkligen köpa nya hörlurar så man kan ut och power walka! Men sen hur kul omräde är det att gå i?!? Nu har det inte varit några våldtäckter på väldigt länge, men ändå gå runt munksjön själv är inget som jag vill göra i alla fall! Så ida om du läser detta så får vi se om vi inte kan komma överäns om någon tid att ta oss runt den där förbaskade sjön! Annarss å drar jag i väg ett medelande!

BLÄÄÄÄÄ..... va alt e trööögt just nu! Åh... vill efterlysa någon  som pallar av att gå på boxning med mig på torsdag, eller någon annan träning....

Neeeh nu ska jag jobba på!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag kan följa med på torsdag också.. Finns det bågot bra pass?? Ses ikväll bejb! Pöss

2009-09-16 @ 13:38:14
URL: http://emeliehagstrom.blogg.se/
Postat av: stina

Neh för fan alex...detta ska inte bli halvfärdigt!! Vi ska greja detta, även om det går trögt.

Och visst det är trögt att gå på hösten, trögt som faaaaaaan, men det är världens bästa luft att gå i.

Ska vi boxas på söndag? ska kurera mig tills dess!!

2009-09-16 @ 13:43:53
Postat av: Martina

Man får inte ge upp!! Du har väl bestämmt dejj? Nu ska ni fan klara detta å de med bravur! Puss

2009-09-16 @ 20:27:46
Postat av: Fisa Lisa

kämpa kämpa kämpa!!! Inte ge upp!!! Du e ju för fasiken en tävlingsmänniska... du ska ju alltid vinna!!! Så även denna gån. bara så du vet!!!!!!! pöss pöss

2009-09-17 @ 12:28:17
Postat av: ida

de va ju perfa banan att jag läste detta nu då, vilken dag bestämmer vi? :) jag MÅSTE också komma igång och träna och gå massor, tränar inte ett skit nu, är värsta av dom värsta soffpotatisarna. inte bra! blir inte heller att jag vill gå själv, de är ju såå tråkigt!!! men vilken dag typ nästa vecka passar dej? PUSS

2009-09-17 @ 21:42:53
Postat av: ida

de va ju perfa banan att jag läste detta nu då, vilken dag bestämmer vi? :) jag MÅSTE också komma igång och träna och gå massor, tränar inte ett skit nu, är värsta av dom värsta soffpotatisarna. inte bra! blir inte heller att jag vill gå själv, de är ju såå tråkigt!!! men vilken dag typ nästa vecka passar dej? PUSS

2009-09-17 @ 21:44:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0