redan nervös

Idag är det måndag, vilket innebär vägning och möte. Och jag är redan fan nervös. Usch! Det suger att inte Alex kan va med idag. Så mycket roligare och bättre. Men men sånt är livet.
Igår gick jag en powerwalk, bakisalex kunde inte va med ;) men det va inte så kul igår förutom att jag kom hemifrån från en sjuk patrik och son. Rensa skallen lite. Annars gick det jättetrögt, fick ont i halsen och har fortfarande. Kommer la en jävla förkylning nu.

Jaha..alla önska mig lycka till.

Är det sant att man går upp typ 5 kg när man har mens? Isåfall kanske man kunde använda sig av det ifall vågen är dum idag?

/Stina

Kommentarer
Postat av: Fisa Lisa

hahaha!! Go Stina!!!

2009-09-14 @ 16:20:53
Postat av: Tina

Ha ha, de gick säkert jätte bra idag! Ska bli spännande å höra hur de gick! Du e jätte duktig!



Puss å kram

2009-09-14 @ 20:11:09
Postat av: momo

slarviga helger förstör mer än de smakar.dags att ta nya tag.kram

2009-09-14 @ 21:53:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0