Välkommen till A S smalas blogg!

Hello! Sådär, lysande idé Stina. Jo tack jag vet. Vi skriver helt enkelt en blogg tillsammans jag och min polare Alex. Vi har precis börjat på viktväktarna och kommit igång med vår strävan mot nya målet, nämligen gå ner i vikt och äta bättre.
Idag är vårt andra möte och idag ska vi vägas för första gången sen vi började räkna dom förbannade pointens. Anledningen att jag säger förbannade pointsen är för att räkna points är inte det roligaste jag vet, särskilt inte som jag hatar allt som har med räkning och siffror och göra och för att jag har världens sämsta minne. För jag vet att 1,5 dl pasta är 2 points med lik förbannat måste jag slå upp detta varje gång för att jag blir osäker. Så smidigt.
AAAAAAAAAAANYWAAAAAAAAAAAAY...det va inte det jag skulle skriva om..alls....faktiskt. Utan grejen är ju vårt första vägning sen vi började. Det blir spännande. Därför känner jag mig svullen som en gris särskilt under hakan.För där har jag fått för mig att jag blivit smällfet. ännu mer dubbelhaka. Jättekonstigt. Jag vet. Så då har jag säkert gått upp fem kilo. Ja, jag har faktiskt haft mardrömmar att jag gått upp fem kilo när jag ställer mig på vågen och att dom kommer titta på mig som jag vore idiot.
Men jag har faktiskt skött mig....faktiskt! så det borde inte va nåt problem.
jaja..vi får se ikväll. Eller va säger du Alexia?
//Stina

Kommentarer
Postat av: Martina

Hej hej!

De kommer att gå jätte bra detta! Å ni kommer bli ännu snyggare sen när ni har kommit till era mål! Sen ska ni ju komma till oss å mysa! Ses ikväll! puss på er!!

2009-09-07 @ 14:41:00
Postat av: Anonym

2009-09-07 @ 14:41:40
Postat av: Alex

hahaha..d komemr bli skit bra!

2009-09-07 @ 17:02:25
Postat av: momo

vilka brudar, sattsa hårt, se inte bakåt. kram

2009-09-07 @ 18:31:36
URL: http:// assmala.blogg.se/
Postat av: Amanda=)

Jag håller på er!!..

2009-09-08 @ 13:47:58
Postat av: Jessie

Go Girls! jag vet att ni kan. Stina allt kommer lösa sig med skolan och allt. Kör på nu. Jag tänker följa eran blogg och försöka komma ner snart och titta på resultat. =)



Puss på er

2009-09-09 @ 09:35:58
Postat av: momo

hallå, smalas blogg. följer med spänning ,nästan varje dag, o gläds med varje hg ni gör er av med.

kämpa vidare, hörs, kram

2009-09-19 @ 12:30:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0